Photobucket Photobucket Photobucket

Friday, June 10, 2011

What happen to me ?


Assalamualaikum . Okei , nie first entry for today . First of all , entry kali nie Tiniey nak tulis guna bahasa KELANTAN . Don't mind kan ? Let start !

***

Aq tk tauw nk share ngan spoe problem aq nie . Huh , terpaksa pendam sendiri . Although , perkara tuh kecil jah , bagi saya sangat sangat besar . Awak keyh tauw saya nie mudah sensitif  ngan awak tp still lagi fikir sensitif orang lain ? Sensitif saya awak nk letok mnoe ? Acu oyakk . Nak letok kat kaki ? Letok gii lah . Tkde sorey pon pehey saya . Huh , susoh lah . Tkde niat pun saya nk wak awak sedih , susah hati mikir koe saya . Sorie lah , dah memey sifat saya gini dah . Hope awak pehey lah . Btw , thanks lahh selama nie awak dapat sabar ngan perangai saya hup agak pelik nie . Tabik lahh koe awak ! Btw , saya tauw awak sayang saya , kan ? And I LOVE YOU TOO . Saya ingat lagi gpoe hup skmoe awak oyak saya , Please don't stop from loving me . Hehee , I will .

Today lagu nie jer hup aq dengar . Tk tauw lah bkpoe . Hihii , nk tauw lagu gpoe ? Scroll down . haha

Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Maaf jika ku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran

Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah

Best kan lagu nie ? OST ADAMAYA . Hehee , lama tak tengok crita tuh . Terase rindu pulak . haha , mengarut . Okeilah , tangan Tiniey dah mengeluh nie , letih katanya . Haha , byee . Assalamualaikum . Btw , can't wait for tomorrow . School , wait for me yawww ! (:

No comments:

Post a Comment

 
Semua yang ada di dalam blog ini hak milik sepenuhnya Lovers Yours