Photobucket Photobucket Photobucket

Monday, June 13, 2011

Not Easy ~





Assalamualaikum guys . Salam satu Dunia ! Huh , kali nie tak nak merapu panjang panjang lagi . Kesian kat korang , kan ? haha . Ternyata terang lagi benderang , teramat susah dih jadi bestfriend ngan awak ? Terlalu banyak kepahitan telah saya telan . Erhhh , why why ? Andai awak boleh read my mind , sure awak awak , menitiskan air mata or erti kata lain , menangis , crying . You know that ? Erhhh , mestilah awak tak tahu . Takde orang hup tahu , Yes ! Takde orang hup tahu .

YA ALLAH , kuatkanlah hati hambamu yang lemah ini . Aku hanya manusia biasa , YA ALLAH , tumjukkan lah jalan yang benar untukku . Jauhkan aku daripada perasaan cemburu ni . Hanya kepada mu aku bermohon .

Terasa diri tenang seketika . Ecehhh , bagus kan kosa kata aku ? Yeahh , terima kasih derr ~ Hehee , okeilah . Short entry jah . Kehabisan idea sudah . Act , ada idea tuh tapi macam tak sesuai untuk diTAIP dalam nie . Save in memory jer lah . Haha , sayonara . Assalamualaikum (:

No comments:

Post a Comment

 
Semua yang ada di dalam blog ini hak milik sepenuhnya Lovers Yours