Photobucket Photobucket Photobucket

Wednesday, June 22, 2011

Honest ?





Assalamualaikum and Morning  guys ! Hari nie tak pergi school , not lazy okei , had fever . Huhh , rasa rugi pulak takleh pergi school . ): Oyeahh , honest ? Act , saya ragu ragu dengan kejujuran awak . Don't know why . Yea lah , awak ramai fans kan ? Erhh , saya bukan apa , saya just takut jah sebab kadang kadang awak told me that ' JANGAN TERLALU BERHARAP SANGAT ' . Okei , saya dengar tapi why ? Why awak buat saya untuk berharap pada awak ? Yes , I know how I'am . Saya tak sempurna macam dia , dia dan dia . Boleh keyh kalu awak jujur ngan saya ? Awak layan jer lah dia . She needs you more . Huh , normal , orang demam selalu emo gini . Erhhh ! Okeilah , wanna breakfast jap .

* Sorry kalu ada mana mana pihak yang terasa . Takde niat pun . Saya just bagitahu apa yang saya rasa . Assalamualaikum (:

No comments:

Post a Comment

 
Semua yang ada di dalam blog ini hak milik sepenuhnya Lovers Yours